|
Modelarstwo Plastikowe i Kartonowe w Radomiu
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 0:08, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak napisał ,,Moderator'' jeden był do wymiany. Mam zamiar troszke inaczej go pomalować tzn.jasniej ,stare będą malowane kolorem ciemniejszym że niby troche godzin wylatane mają.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 5:08, 15 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie powiem ciekawa koncepcja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:51, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Witam, model przygotowany do malowania a ja rozpocząłem prace nad silnikami. Wykorzystam te z zestawu plus trochę moich własnych dodatków.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czsochaj
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2054
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:22, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W tej wersji były Pegasusy. AML na zamówienie z Martoli je robi. Więc może byś się pokusił o ciut lepsze ,,osiłki"? Z Ardpolu mają swoje niedomagania, więc nie polecam.... Te z zestawu wyglądają porządnie, ale zawsze......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:27, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
W sunderlandach w każdej wersji były pegasusy. Przymierzałem i ardpolowski, i AML-u, i jeszcze jakiś inny domowej roboty, niestety żaden nie pasuje, są za duże. Trzeba by zmieniać całe okaptowanie silnika a na to nie mam ochoty. Musi zostać tak jak jest, myślę że efekt końcowy nie będzie zły.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Śro 21:32, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czsochaj
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2054
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:53, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Krzychu nie we wszystkich były Pegasusy. Za Wikipedią: Wersja Mk III, ale z amerykańskimi silnikami Pratt & Whitney Twin Wasp R-1830 i nowocześniejszym radarem ASV Mk IV C nosiła oznaczenie Mk V. Wyprodukowano ich 155 sztuk, co daje łącznie 749 egzemplarzy wszystkich wersji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krystian
Dołączył: 29 Maj 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Czw 21:24, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nie znam się ma motorkach i samolotach ale zawsze dziwię się jak tam można tyle upchnąć wewnątrz. Fakt jest że jak widać można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 22:27, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A ile można jeszcze upchac w kadłubie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 0:09, 22 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Oj można upychać, można, ale Krystian co do upychania to wystarczy spojrzeć na Twoją ostatnią relację, wyposażenie tego pojazdu, jest powalający. Pokazując model mojemu znajomemu długo nie mógł uwierzyć, że jest to karton.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil232
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 21:51, 24 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Z niecierpliwością czekam na malowanie A, że jeden silnik otwarty a nie wszystkie to jak najbardziej słuszna koncepcja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 6:55, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Krzychu zmaluj coś i to szybko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 18:49, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Będzie czas, będzie malowanie . Na razie katujemy silniki, czyli wycinamy, szlifujemy i dopasowujemy. Artek patrząc na zdjęcia z Torunia miałem wrażenie, że widzę twój model, byłeś u Marka? Pochwal się czy coś ugrałeś.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:29, 30 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dajesz dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 22:03, 31 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No to dajemy dalej . Specjalnie dla Ciebie Artku montujemy silniki dalej i malujemy, malujemy metelizerami, do jednego z tyłu doczepiamy osprzęt, a do wszystkich wstawiamy rureczki imitujące popychacze i inne tam wichajstry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 0:03, 01 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 6:17, 01 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Krzychu, postaraj się zrobic lepsze zbliżenie na silnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|