Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
19robi88
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trablice
|
Wysłany: Pią 20:46, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
fajnie czyli jak cos umaluje areo to wlewam ten zmywacz i psikam do wyczyszenia czy trzeba rozbierac za kazdym razem ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Czsochaj
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2054
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:36, 12 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Co jakiś czas niestety trzeba rozebrać i ,,odmoczyć" części w rozpuszczalniku. Ostrożnie z Wamodem do acryli!!!! niszczy uszczelki gumowe!!! Natomiast benzyna lakowa jest delikatna i można ,,psiukadełko" namoczyć przez noc. Bez potrzeby nie rozkręcaj aerografu, szczególnie dyszy, niekiedy wystarczy zaraz po malowaniu dobrze przedmuchać go rozpuszczalnikiem. Zasada: nie dopuszczaj do tego, żeby zostało cokolwiek farbki w aerografie!! Części ruchome można nasmarować smarem wazelinowym, w zastępstwie stosowałem wazelinę kosmetyczną i działało. Konkluzja: aerek MUSI być CZYSTY!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
19robi88
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trablice
|
Wysłany: Nie 14:05, 13 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
rozumiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
19robi88
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trablice
|
Wysłany: Pon 18:18, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Mam juz kolejny raz problem z clearem po nałozeniu powstaje taki biały nalot czym moze byc spowodowany ?? za bardzo/za mało rozcienczona farba ?? cisnienie za małe/ za duze ?? a moze za daleko trzymam areo od modelu i farba dolatuje wyschnieta ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czsochaj
Administrator
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2054
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:42, 15 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ciśnienie i odległość mogą być powodem ,,śnieżenia" lakieru. Może być też za mocno otwarta przepustnica. Krótko: za duże, za daleko i za bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil232
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Śro 0:09, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dokładnie spróbuj ewentualnie przykręcić ciśnienie bezpośrednio na kompresorze, nie tylko na śrubie pod zbiorniczkiem. I troszki więcej levellinga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
19robi88
Dołączył: 16 Wrz 2013
Posty: 715
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trablice
|
Wysłany: Śro 17:35, 16 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Położyłem kalki i dałem znowu bezbarwny połysk do washa tak jak radziliście i teraz problemu takiego nie miałem dzięki za rady
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 19robi88 dnia Śro 18:35, 16 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|